Social World Film Festival

Social World Film Festival
0
0
0
s2smodern
0
0
0
s2smodern
0
0
0
s2smodern

The Social Cinema takes place in the History of Cinema in a period which goes from 1934 to 1947, when in United States there was an intensive proliferation of movies with a social theme, due to the economical crisis that affected the U.S. at that time.

Read more ...
0
0
0
s2smodern

The Market's logo is registered and any use on publications, prints, photographs, web, audiovisual and other promotional media must be notified and submitted for approval to the our Ceremonial Office and External Relations .

Read more ...
0
0
0
s2smodern

Il Social World Film Festival è un progetto che non si esaurisce nei giorni dell’appuntamento annuale a Vico Equense. E' un festival “mondiale”, oltre perché accoglie in concorso film provenienti da viarie nazioni e vede durante l’evento l’intervento di registi ed addetti ai lavori stranieri e la partecipazione di pubblico internazionale, ma anche e soprattutto perché le opere di giovani in proiezione al festival sono proiettate da nelle maggiori capitali europee e mondiali in appositi eventi firmati Social World Film Festival. In soli tre anni dicianove sono state le tappe internazionali con ben ventittrè città coinvolte in tredici stati di tutti e cinque in continenti.

Read more ...
0
0
0
s2smodern
Page 1 of 2

Open Call!

Last news

Last from Facebook